Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2007 18:50 - Интервю на Даниела Годинова, кандидат за кмет на ГЕРБ за Дупница
Автор: godinova Категория: Политика   
Прочетен: 6445 Коментари: 29 Гласове:
0



 

 

ИСКАМЕ ДУПНИЦА ОТНОВО ДА Е СТОЛИЦА НА ЮГОЗАПАДА

В програмата си използваме целия исторически, стопански и културен потенциал на града

 

 

-Г-жо Годинова, защо ГЕРБ все пак издигна вашата кандидатура, при положение, че преди седмица изказахте  предпочитанията си за независимия Атанас Янев?

- Редицата проучвания, проведени на национално ниво, показаха високото обществено доверие и одобрение към ГЕРБ. Това доверие трябва да бъде оправдано и за това ГЕРБ се стреми да се идентифицира във всеки град със собствен кандидат. Ето защо и в Дупница, която е известна със своите демократични традиции, се реше да бъде издигната кандидатура. Вярно е, че аз първоначално си направих отвод при номинациите на общинското събрание, но след това прецених, че като организационен секретар трябва да оправдая гласуваното ми доверие като поема отговорността да работя за бъдещето на общината.

-В личен план защо приехте конкуренцията с Атанас Янев, при положение, че изразихте личната си симпатия към него?

- Продължавам да мисля, че г-н Янев е изключително достоен човек с голям опит и авторитет. Решението ми да се кандидатирам за кмет не беше лесно, но смятам, че когато двама достойни кандидати застанат на открит диалог с ясни идеи и програми, то това е от максимална полза за обществото, за да избере най- верния път за развитието на общината. Вярвам, че програмата, зад която стоя аз и моят екип, ще бъде припозната от дупничани и като тяхна. Ще компенсирам опита, който притежава г-н Янев, с ентусиазма на младостта, с желанието за промяна, с опита, който имам от работата ми в социалната и обществената сфера, тъй като години на ред съм била много близо до хората и техните проблеми. Участието в една предизборна кампания е предизвикателство за мен. В конкуренцията се изразява стремежът към развитие, това е двигателят на прогреса погледнато и в исторически план. Мисля, че всеки кандидат ще се опита да даде максималното от себе си, за да получи подкрепата на своите съграждани. Както се казва силно състезание се прави със силни играчи. Аз се смятам за такъв играч.

- Другият кандидат Първан Дангов, който е издигнат от БСП, как приемате?

- Г-н Дангов имаше възможност да управлява общината 4 години. За този период от време хората вече са имали възможност да си напряват изводи за работата му като кмет.  Все пак смятам, че основно ще се конкурираме с програмите си и визията за развитие на града. Платформите на двете партии са коренно различи и това дава възможност за избор. Ние ще водим позитивна и толерантна кампания, за да покажем облика на новата европейска политика, нещо което ГЕРБ налага в страната като визия, а именно - толерантност, стремеж за съвместна работа и налагане на нов европейски модел на управление.

- Това, че сте единствената дама в тази битка, както се очертава за момента, ваше предимство ли ще бъде или недостатък?

-Предимство. Защото и в България жените навлязоха активно в политически живот и показаха, че не по- малко от колегите си мъже могат да отстояват своите идеи и да се борят за приоритетите си.

Така че смятам, че всички биха ме припознали като техния кандидат не по- малко достоен от останалите претенденти, които са мъже. Освен това се надявам да бъда припозната и от по-младите хора в общината, които като мен имат едно малко по-различно виждане за това как да се развива общината в идните години. Аз обичам Дупница, това е градът, в който са моите корени, моите надежди, моите хоризонти. В този град съм научила от моите родители и от живота какво означава да си честен, да си отговорен и да си чувствителен към проблемите на хората. Приех номинацията на ГЕРБ за кмет на общината, защото мечтая за една Дупница, в която хората ще живеят с гордост и достойнство, че ще върне старата й слава на културна и стопанска столица на Югозапада. Вярвам, че заедно можем да осъществим тази идея. Знам че можем, заради нас самите и заради нашите деца. 

- На какво трябва да заложи Дупница за това по-добро бъдеще – туризма, промишлеността, селското стопанство?

-Нашата програма е всеобхватна. Ние считаме, че не можем да се насочим нито само към туризма, нито само към промишлеността, защото Дупница е град с много възможности и нито една не бива да се подценяват. Вие сами ще се убедите при представянето й. Стемежът ни беше да изработим нещо уникално, което е приложимо само в нашата община. Дупница се намира на стратегическо място, а това предимство и до този момент не се използва. В програмата ни сме обхванали всички сфери и по- важното предлагаме подходящите решения за проблемите на дупничани. Имаме увереността, че с добро управление в Дупница ще отново ще се върнат всички, които търсят работа и по- добър живот в Италия, Америка, Канада. Имаме много идеи, които вярвам дупничани ще припознаят като следващите стъпки в посока на това Дупница да стане отново столицата на Югозапада.     

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Крайно време е да се оправи Дупница!
24.09.2007 19:11
Добре че има хора, които са запазили усещането си за реалност. Крайно време беше да се появи партия, която да промени нещо, че ми писна да су чудя за кого да гласувам.
цитирай
2. godinova - Благодаря
24.09.2007 19:17
Здравей Анонимен,
Благодаря за положителната ти оценка. Много се надявам да разчупя стереотипа наложен в Дупнишката община до момента. Стискай ми палци
Даниела
цитирай
3. анонимен - nice
25.09.2007 21:20
Звучи ми доста интелигентно! И е доста симпатична:)
цитирай
4. анонимен - izolda
29.09.2007 16:29
Ентусиазмът на младостта и добрите идеи в Дупница са недостатъчни. Правя тази забележка, не защото не харесвам Даниела Годинова. Напротив. Тя е интелигентна и заслужава да бъде кмет, не защото е кандидат на ГЕРБ, а заради самата нея. Как обаче ще се справи с влиянието на кръга "Галев" в политиката в Дупница. Още повече, че много хора от този кръг ще влязат в ОбС. Любопитно ми е, вярва ли тя, че тези хора наистина искат града ни да се развива. Аз не мога да си отговоря на този въпрос. Бих искала да желаят развитие на града ни, но дали е така...Успех, г-жо Годинова!
цитирай
5. анонимен - politik
30.09.2007 11:36
каква столицана югозапада като в този град има само мутри,пияници и търгаши на жива пльт и всичко се дирижира от кръга на галев.тука читав човек не се връща като един път е видял какво е.
цитирай
6. godinova - отговор за politik
30.09.2007 12:57
Здравей Politik,
Аз се върнах в Дупница! Имах възможност да живея в чужбина, имах добра работа и много приятели там, животът ми можеше да бъде много по- лек, но аз избрах да се върна, защото вярвам, че както казва народната мъдрост "камъкът тежи, когато е на мястото си". Знам, че Дупница не е това, което всички ние бихме искали да бъде и точно за това тръгнах по този нелек път с идеята да я направя такава, каквато всички искаме да бъде. Най- голямото ми желание е младите хора да се приберат у дома. За това аз гарантирам, че ще положа максимални усилия да променя мнението на хора като теб за града ни, за да бъдат горди да се нарекат дупничани!
цитирай
7. godinova - отговор за izolda
30.09.2007 13:07
Благодаря Ви за оценката Izolda. Да, г-н Галев е част от живота в Дупница. Мненията за него обаче са разнопосочни дори и сред самите дупничани. Може да ме наречете наивна, но аз самата наистина вярвам в доброто начало у хората и смятам, че у всекиго има доза доброта и достойнство. Това в известна степен отговаря на въпроса ви дали вярвам, че г-н Галев би работил за доброто на града. Все пак обаче аз силно вярвам и в себе си и в екипа ми и нямам съмнения, че никой ни би се справил по- добре от нас с управлението на Дупница.
цитирай
8. анонимен - badi smela
30.09.2007 22:49
ne znam skapa znae6 li s kakavo si se zahvanala, no te pozdraviavam az, a siguren sam i tzialia grad! Badi smela i ne se podavai na natisk, za6toto ti ni ostana poslednia 6ans!!!
цитирай
9. анонимен - novator
01.10.2007 00:23
Ако трябва да съм искрен, щях да гласувам за Даниела Годинова, дори да не я харесвам - само, защото е от ГЕРБ. Не че вярвам безрезервно в Бойко Борисов, но защото все пак е единствената партия, която до момента не се е станала за резил. Освен това, сори, ама айде ако може стига с тоя Панчо Панайотов и целото му обкръжение от дебили. Не искам нито Дангов с ограниченото му посткомунистическо мислене, нито Галев и протежето му Янев- имайте малко достойнство ,дупничани, в крайна сметка - ние зорлем Сцилия или Калабрия на Балканите ли ще ставаме? Така че по метода на изключването какъв друг избор имаме освен ГЕРБ и в ситуацията в Дупница - Даниела Годинова.
И понеже станах многословен да кажа накрая и нещо позитивно. Изявите на Даниела Годинова ме изненадват приятно. Нормален човек - боже, колко дефицитно нещо за нашия град. Признавам си, от няколко дни вече харесвам Даниела - не само заради липсата на алтернатива, а и заради нея самата. Дангов, Янев, и най-вече ти драги ми Панчо, я си посвийте байраците!
цитирай
10. анонимен - politik
01.10.2007 21:56
хубаво бе дани върнала си се от Италия тука, ама я кажи като как ще ги върнеш младите в Дупница с какво? като няма една читава дискотека няма кино няма работа и перспектива за развитие в нашия град . Стига захаросани обещания нещо ми звучат много познато.
цитирай
11. godinova - Отговор за politik
02.10.2007 00:04
Считам, че основната причина младите хора да напускат Дупница е липсата на работеща икономика, която да им гарантира добри доходи.Така, че основните мерки, заложени в нашата програма са в тази насока.Да, предвиждаме създаването на места, в които младежите да могат да прекарват приятно свободното си време, но тези места ще останат празни, ако първо не осигурим реални доходи на хората, които искат да ги посещават. Утре, след като представим програмата си пред обществеността на Дупница, тя ще бъде качена и в блога.Тогава вярвам ,че ще се убедите, че няма "захаросани обещания" - има само работещи идеи и реални решения.С удоволствие ще я дискутирам с Вас, защото мнението на всеки един дупничанин е важно за мен.
цитирай
12. анонимен - СРЕДНОСТАТИСТИЧЕСКИ ДУПНИЧАНИН:
02.10.2007 00:19
Не се ли наслушахме на лъскави обещания? Не се ли повтаря всичко на поредните избори? С какво сте по-различна от предишни кандидати на партии, които яхнали гребена на вълната, обещават светло бъдеще? Силни думи от почти неизвестен човек, със съмнителен управленски (опит в социалната сфера далеч не е достатъчен за управлението на град) и изобщо житейски опит. Гръмки обещания от доста млада партия, която с нищо не доказва, че е алтернатива на другите, а разчита само на силния си лидер и на чистото си минало. В случая младостта не е предимство, а недостатък - с присъщите непостоянство и прибързаност.
Крайно време е да престанем да се делим на сини, червени, жълти, .... , "бембени", ... , "мафия", "борци с мафията", бедни, богати, умни, глупави и т.н. В Европа ще влезем единствено и само като дупничани. Имаме огромна нужда да осъзнаем надписа върху Българския Парламент - "Съединението прави силата!" Г-жо или г-це Годинова имате още много да се доказвате за да ви припознаем в така необходимата ни обединителна фигура. За момента Ви липсват: реална преценка на предизборната ситуация, далновидност, мъдрост и дипломатичност. Това не може да се компенсира с това, че сте жена и майка, чаровна и забележима, интелигентна и работлива...
цитирай
13. godinova - Отговор за Средностатистически дупничанин
02.10.2007 00:41
На първо място това, което ме отличава от другите е ,че и аз като Вас определям себе си като "средностатистическа дупничанка".Вашите проблеми са и мои проблеми, и на мен понякога ми изключват телефона или интернета за неплатена сметка, и аз си чупя колата по дупнишките улици, и аз отгледах сина си почти сама, защото съпругът ми трябваше да бъде почти 8 години черноработник в Италия, за да може семейството ни да оцелее.Моят управленски опит не е съмнителен, аз чисто и просто нямам такъв.Но колко от тези, които го имат са добри мениджъри?Докога в нашата държава ще търсим опит от младите хора и само поради липсата им на такъв няма да ги допускаме до важни и ръководни постове, чудейки се после защо ли в чужбина са успели да се реализират точно като такива?Защото и сред младите хора има кадърни и интелигентни.А що се отнася до разделението по цветове или професии, ако следите моите изяви ще видите, че аз не го правя. Критериите, по които оценявам хората са по -различни от тези.Не зная защо сте останали с впечатление ,че ми липсват реалната преценка, далновидността и дипломатичността./мъдростта няма да я коментирам, защото на 37 години човек не може да се нарече мъдър/.Приемам, че аз съм оставила във Вас такова впечатление и го отчитам като своя грешка, защото повярвайте ми, точно тези три качества мога смело да заявя, че притежавам.Няма перфектни хора, няма хора, които са се родили научени да правят всичко, но има хора, които имат желание да работят и да се усъвършенстват.Аз съм такъв човек.Надявам се и Вие да го разберете.
цитирай
14. анонимен - анонимен
02.10.2007 10:35
браво, бе Дани

цитирай
15. анонимен - анонимен
02.10.2007 10:36
Дани, погледни хората в очите и говори, не се страхувай от камерите
цитирай
16. анонимен - tolerantnost
02.10.2007 17:35
Благодаря Ви г-жо Годинова, че бяхте в студиото на Би Ти Ви, за да измиете лицето на дупничани омърсено от тези неграмотници -Вашите опоненти.Благодаря Ви и за това, че показахте на цяла България, че в Дупница не живеят само диви селяни. А на провокации като тази от "средностатистическия Дупничанин" не обръщайте внимание, нали сама знаете, че за да станете кмет не Ви е нужна 100% подкепа, а само 51, желая Ви ги от сърце!!!
цитирай
17. анонимен - годна
04.10.2007 23:45
Абе, тая днес я видях в центъра и чух как говори, знаете ли че става. До сега не бях гласувал, но сега ще опитам, но ако ме издъни ще ми бъде последното гласуване.
цитирай
18. анонимен - populizam
10.10.2007 23:59
Г-жо Годинова, ако ме убедите, че днешната Ви изява в жк "Бистрица" не е популистка ще Ви се извиня. Харесвам Ви и ще Ви подкрепя на изборите, но обяснете ми защо мислите, че като играете хоро с някого, той ще гласува за Вас?
цитирай
19. godinova - za anonimen - populisam
12.10.2007 17:23
Ако за Вас да търсиш директен контакт с хората и да искаш да чуеш от тях самите какви са реалните проблеми на квартала и на града им е популизъм, то за мен това е отговорност.След като сте били там то Вие сте чули, че аз не дадох предизборни обещания, аз дадох гаранции, че заставам персонално и като кандидат на ГЕРБ зад всеки поет от мен ангажимент.А що се отнася до хора'та - не ги приемам като средство, с което мога да си "купя" нечий глас.По - скоро е израз на моето желание да разнообразя поне мъничко сивото и напрегнато ежедневие на дупничани и да им създам една положителна емоция. Благодаря Ви за подкрепата, която заявявате.Надявам се, че по време на кампанията ще можете да разберете, че моето поведение не е поза и, че макар и без опит в политиката притежавам едно друго качество, което считам за не по-малко ценно - честност, към себе си и към избирателите ми.
цитирай
20. анонимен - R16
23.10.2007 20:56
G-jo Godinova iskam da vi popitam kato mladej na 16 godini koito 6te zavar6i srednoto si obrazovanie sled 3 godini i kakvo da pravq v na6iq grad sled kato v nego nqma perspektiva.Kakvo 6te napravite po tozi vapros.6te sam vi mnogo blagodaren ako polu4a otgovor i pogelavam vi kasmet na mesnite izbori ! ! !
цитирай
21. godinova - отговор за анонимен - R16
24.10.2007 22:24
Много се радвам, че един толкова млад човек ми пише и благодаря за хубавите пожелания. Искам да Ви уверя, че този град няма да остане така безперспективен, какъвто е в момента.Както много пъти съм казвала най - голямото ми желание е младите хора да намерят смисъл и реализация в Дупница, за да останат тук , а тези които са я напуснали - да се върнат. Затова на първо място ние предвиждаме мерки , които да съживят икономиката и да създадат работни места, на които хората да получават нормални заплати.За тази цел ще привлечем инвеститори, които да започнат своя бизнес в нашия град. На второ място ще създадем места за спорт и забавление на младите хора, за да могат да прекарват приятно свободното си време. И не на последно място - ще се постараем да превърнем града ни в едно наистина привлекателно кътче, с развит туризъм и култура. Надявам се Вие да останете в Дупница и да се гордеете с това.
цитирай
22. анонимен - симпатизант
24.10.2007 23:22
Случайно тази вечер попаднах в театъра. Изключително се впечатлих от г-н Милев, както и от Вас г-жо Годинова. Това, че се притеснявате от хората според мен е гаранция за почтеност, зощото сме свидетели на хиляди политици, чиято финансова и речева диалогичност се изразяват в 7-8 цифрови сметки в някои добри , малки швейцарски банки. Ще гласувам за Вас, ако ме убедите във способността си да задържите интелигенцията в Дупница.
цитирай
23. анонимен - Shte vi blagodaria, ako mi kajete ...
25.10.2007 00:19
Shte vi blagodaria, ako mi kajete koi vi motivira za tazi bitka? Ta vie izpluvahte ot nebitieto, a v momenta ste po4ti siguren kmet.
цитирай
24. godinova - Отговор за анонимен - относно това какво ме мотивира...
25.10.2007 16:49
От 2000 год. насам аз присъствам в обществения живот на Дупница, но без да го афиширам излишно. Това, което ме мотивира да се кандидатирам за кмет е безрезервната ми вяра в г-н Бойко Борисов и в партия ГЕРБ на първо място. На второ, но не по - важност място е огромното ми желание да направя този град едно по - добро място. Имате право и да не ми вярвате, но това е най - силния мотив, който може да накра един човек да забрави личния си живот и да се отдаде на една такава кауза.
цитирай
25. анонимен - жена за кмет
25.10.2007 23:55
От 2 години живея в Испания, от това което чувам тук за пръв път Дупница ще има жена за кмет? Аз лично нямам притеснения от това, но какво ще кажете Вие г-жо Годинова?
цитирай
26. анонимен - R16
26.10.2007 00:28
G-jo Godinova pak sam az onzi mladej na 16 godini .Moge bi stavam naxalen.Poneje y4a ikonomika i vaprosa 6te go zadam po tozi na4in. Spored vas v kakvo se izrarqva sajivqvaneto na ikonomika v Dupnitza.Da vie kazvate investitori koito da zapo4nat svoq bizness, no ima vinagi po edno no ve4e 20 godini investitori v dupnitza nqma za6to li se pitam az ?
Spored vas za6to e taka?
Blagodarq vi o6te edin pat za otgovora.
цитирай
27. godinova - отговор за симпатизант
26.10.2007 00:40
Благодаря Ви за хубавите думи.Да, наистина ние все още се притесняваме, когато застанем пред хората, но не защото това, което искаме да кажем е нещо лошо и невярно, а защото искаме да дадем най - доброто от себе си. Аз лично съм чувствителен човек, които се вълнува истински от каузата , на която се е посветил и това вълнение понякога си личи. Не бих могла да Ви убедя, че ще задържа интелигенцията на този град. Мога да Ви кажа, че за мен, като човек, израстнал в семейство на учители , науката, културата, творческото развитие винаги са били важни. Затова желанието ми да работя в тази насока и по отношение на нашия град е естествено и е резултат от моето вътрешно светоусещане.
цитирай
28. godinova - отговор за анонимен - жена за кмет
26.10.2007 00:58
Радвам се, че и в Испания нашите сънародници следят предизборната кампания, защото човекът, който бъде избран на 28 октомври ще бъде и техен кмет. Аз няма да се откажа от мечтата си един ден да видя всички хора като Вас, които са отишли да живеят в Испания , Италия или някъде другаде един ден да завърнат у дома. А що се отнася до това дали ме притеснява избирането на жена за кмет - не, по никакъв начин не ме притеснява. През 1969 година всъщност е била избрана първата жена - кмет на Дупница и тя е била един изключително успешен кмет. Но не оттам идва моята увереност. Ако в началото на кампанията съм имала някакви съмнения относно издръжливостта на жените, то вече нямам и повярвайте ми - съдя за това именно по себе си. Защото през този месец и половина бях подложена на изключително голямо напрежение, бях хвалена и хулена, но успях да се съхраня като човек. Въпреки всички перипетии, през които трябваше да преминем успях да запазя и екипа си, а това е нещо изключително важно, защото не мисля, че един кмет би имал успех, ако зад него не стои един добър екип. Така, че аз нямам притеснения относно това, че съм жена, радвам се ,че и Вас това не Ви притеснява.
цитирай
29. godinova - отговор за R16
26.10.2007 01:09
Здравейте отново.Много се радвам, че ми пишете, не се притеснявайте, не е никак нахално. Според мен в Дупница няма инвеститори по няколко причини.На първо място, защото изключително благоприятното ни местоположение не се презентира достатъчно добре. На второ място, защото досега не е проявена достатъчна инициативност. Между другото искам да Ви кажа, че в програмата си сме заложили учредяването на Инвеститционен форум, чиято същност е веднъж годишно в града ни да се канят предприемачи от различни области и да им се представят перпективите за развитие на Дупница и възможностите за започване на бизнес в Общината. Когато казвам, че ще привлечем инвеститори то това няма пожелателен характер, а се базира на предварително проведени проучвания и разговори. Ще Ви дам пример - вече сме провели преговори с една турска фирма, която произвежда каросерии за фирмата МАН и с една австрийска фирма, която произвежда асансьори. И двете фирми имат готовност да започнат бизнес тук.Не случайно сме ги избрали - те са от отрасли, в които Дупница има традиции, има квалифицирани кадри и тези стоки, които ще се произвеждат имат пазар. Тези принципи ще спазваме и при подбора на другите инвеститори, които ще привлечем.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: godinova
Категория: Политика
Прочетен: 38356
Постинги: 5
Коментари: 66
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930